Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Gott nytt, gamalt och avslut.

Av Jossan - 6 januari 2012 13:44

Så, året som gick, i korthet:


Januari: Hämtade det sista från B, dagarna rullade på i alkoholen tecken typ.. =)


Februari: Betalade första "insatsen" på lägenheten, knäppt! Bokade resa ner till malmö (hade jag vetat då va de här skulle leda till kunde ja ju ha skitit i de!) Första helgen med F.

Skrev även koontrakt på lägenheten, no return! Minns hur läskigt jag tyckte att det var... Bestämde mig även för att sälja Soros. Första gången jag träffade Jocke =)


Mars: Blev tillsammans med F, hästen fortfarande till salu, och jag saknade D, vänskapen där som fan... Månaden vi inte pratade.


April: Rufus blev dålig och det blev några sömnlösa nätter. Återfick kontakten med D.


Maj: Sålde hästen (knäppt att det inte var så länge sen!)


Juni- Allt börjar skita sig mellan mig och F (hey, varför inte lita på magkänslan? Göra slut på en gång..!!)


Juli-Same shit, typ..!


Augusti: Jag beter mig mer och mer som ett as, knäppt men kul har de varit!


September: Flyttade =) så mkt att göra med packningar och grejer =)


Oktober: Studentkryssningen. D ber mig att välja, söta ber mig att välja och jag.. väljer inte.  Faller.


November: Tog slut med F, borde ha tagit slut tidigare, ta eg slut tidigare, men idiotisk som jag är så ger man det en andra chans (pundigt...) det går ett par veckor och jag och Söta blir tsammans <3


December: Livet rullar på =) har fått 3en.. hmm, kan det kallas inneboende? lr va kallar man de ? ;)


Folket runt mig?

Visade att vissa finns där, alltid. På gott och ont! Att vissa känslor kan överleva allt. Att men inte kan göras mer än man gör.


En viss (hmm..) bror (?) har stått vid min sida, så mycket och så länge och jag har mycket att tacka honom för.

Tack som fan. För att du är du, och att jag får ta del av ditt liv så som du tar del av mitt. Jag hoppas du kan stötta dig mot mig som jag gjort mot dig.


Det här kommer vara det sista inlägg som skrivs här, på länge (kan ju inte säga för alltid) men länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 20 november 2011 18:23

Jahapp, lr aaa, glad =)   mysigaste helgen på länge! Alkoholfri (ja, nästan iaf!) känns inte som ja kan skriva nått om den, vill snacka med alla inblandade först. eller icke-inblandade, lr vad man ska säga =) ----- Varit på gymmet idag, s...

Av Jossan - 15 november 2011 16:20

Har funderat sen gymnasiet på vad jag ska göra av mitt liv. och nu vet jag =) eller jaaa... jag ska iaf söka till socionomutblidningen på universitetet, har betyg så det räcker samt kommer plugga 2 kurser nu i vår som höjer och hjälper till lite me...

Av Jossan - 13 november 2011 13:33

Efter en vecka full av folk, kaos, jobb och pluggfunderingar så har en lugn helg varit perfekt! Fredag- hemma, själv, sov typ astidigt =) Lördag- släktträff med sötas familj, sen hem hit, slappa och dricka vin typ..! skönt med segkväll =) idag bl...

Av Jossan - 8 november 2011 00:30

lite snabbt... eller nått...! Jag är numer (även om jag hatar ordet...) singel. Det tog slut. eller ja, känslorna tog slut. Jag har väl mer eller mindre ett kollektiv hemma. Alla bästa människor är här, lite då och då och alltid och jaa... jag äl...

Av Jossan - 24 oktober 2011 21:31

jaha. nya ärr. nytt liv?

This.Is.Me.

När? Vart? Hur?

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Fråga, så svarar jag...

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards